Jūs galite grąžinti tinkamos kokybės prekes per 30 (trisdešimt) dienų nuo prekės pristatymo dienos, nurodant pageidaujamą grąžinti prekę ir jos užsakymo numerį. Tą galite patogiai atlikti per Flipo grąžinimo sistemą.
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
Mes turime teisę nepriimti Jūsų grąžinamų prekių, jeigu nesilaikote nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą per 7 darbo dienas.
Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas. Galime priimti grąžinamas prekes per Omniva paštomatą, naudojantis flipo.lt sistema, kaina - €2.00 (šią sumą išskaičiuosime iš grąžinamos sumos už prekes).
Jeigu užsakytos prekės grįžo atgal (buvo neatsiimtos iš paštomato per nurodytą laiką, arba buvo atsisakyta jas priimti iš kurjerio), pasiliekame teisę nekompensuoti pristatymo mokesčio, arba pritaikyti grąžinimo mokestį iki €4.00 (priklausomai nuo siuntimo būdo), net jeigu užsakymui pirkimo metu buvo pritaikytas nemokamas siuntimas.
Jeigu grąžinamos ar keičiamos prekės yra kokybiškos ir atitinka užsakymą, pristatymo mokestis nėra grąžinamas ar kompensuojamas.
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus, laikantis atitinkamų LR teisės aktų nuostatų.